sunnuntai 7. kesäkuuta 2020

Sande Diracs

Ryyppäämisen jälkeen on morfologia vinksahtanut. Kts. Unet 

Päälle ob - ject, op - piminen . Arvokkaita
Äsken tuli muistikuva, että olisin 2012 jälkeen päässyt samadhiin (mutten kertonut siitä kenellekään. [Kun katsoin Normal Peoplea Katso Normaaleja ihmisiä Yle Areenassa: http://areena.yle.fi/1-50495159 ])

[Sillei oo paikkaa - muotoa, kiinteyttä, runsautta]
MediYogan aikana sanoja päässä: Itketkö..? Täytyy. Murtautua
Kepula on mun traakipuun nimi. Siirsin sen tänään 7.6 takapihalle valoisuuteen. 

Pacold Pakistania "sukunimi"

Se tunne etten halua elää
Niin sanottu masennus ottaa vallan
Onko kaikki sen päälle rakennettu
Vain kaaoksessa riehuvaa ailahtelua?
Onko pohjalla parasta
Kontrollista luopuminen väkisin viinan avulla
Ainoa ratkaisu on myöntää tappio

En enää ymmärrä niitä ihmisiä
Joilla oikeasti on elämä
Luotan kaikkiin vain pinnallisella tasolla
Paitsi Ammaan, johon luotan täydellisesti
Ei minulla ole kavereita
En ymmärrä muita

Pitäisi tutkia Bhagavad Gitaa ja sitä mitä Jumala sanoo ystävyydestä. Uintireissun jälkeen istuin 35 min zazen ja tuli lopussa mieleen että voisin istua Terencelle -sit sekoilin jotain- ja tajusin etten mä tiedä mitä mä oon tekemässä. Siihen soi kello.. Se nyt vain oli mun elämässä 35min kun ei tarvitse esittää muille etten ole täysin kahjo. Mutta joskus parhaat jutut tulee ihan just ennen kuin ajastimen aika loppuu. Ennen 2012 oli joskus väh. 30min istumisia, jotka loppuivat kun oli kulunut vain 2min. Siltä se tuntui. 

Joskus oon myös kävellyt pitkän matkan ja tyyliin toistanut mantraa - sitten lopussa tuntuu kuin ei olisi kulunut juuri ollenkaan aikaa. Nää on näit jännii juttui. Kuten se virhe että polttaa kiffiä röökin seassa LSD-tripillä kaverin kanssa kahdestaan keskellä metsää. Sitkun pääsee ambulanssille niin koko trippi häipyy kokemisen tilasta. 

Helvetti muuten että parveke tupakointi rassaa kesällä kun on pakko haistella sitä oven ollessa auki. Joskus saatana kun 666 istun aamu zazeniin aikaisin tuuletusikkuna auki - kuuluu vaan köh köh ja röökinlemu tulee sisään. Yks juttu vielä. It unfortunately slipped my mind. Peace


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti