torstai 11. kesäkuuta 2020

nimetön kopio

To be honest... Sä et halua tehdä muutosta koska muuten Jumala tekee sen. 
For the sake of love... 

Silkkaa kivi ulosvientiä / tarjontaa

Ei kyl kannata leikkii mitään Jesus Kristiä. Hehhe he hheh

Pitäiskö ihan tosissaan yrittää kirjoittaa mitä mun päässä tapahtuu? Tai vaan mennä kävelylle.. mene.
Öö joudun manuaalisesti otsalohkolla käsittelemään jokaisen aistikohteen erikseen niin, ettei se ole minä. Tai no ei jokaisen, sehän olisi täysi skitsofrenia ja vaikea edes kuvitella miten dysfunctional sellainen ihminen on. 

Mutta jokainen aistikohde johon liittyy väärä minätunne pitää erikseen käsitellä: "Tuo asia ei liity minuun." Tämähän tekee interaktion ulkoisen maailman kanssa melko (?) kroonisesti flat-lineriksi. Eli jotenkin ei vaan vittu vois vähempää kiinnostaa. Tasapuolisesti kaikille!

Siis jokainen aistikohde joka vaikuttaa sillee muhun, että siitä herää väärä minä-tunne. Määrittele vairagya? 

Saatana ku oikeesti lounaalla tulee ihan kiistämätön tunne että olen parempi kuin opettajani. Vaikka istunu kaksi zazenia jättäny aamiaisen väliin pyöräilly järvelle uimaan ja tehny ajapa-japa kävelyn niin mitä vielä 666 pitäis tehdä että tuollainen röyhkeys katoaisi ja tekisi tilaa hoksata mitä yhteistä meillä on... 

Olen kyllä yrittänyt tehdä tätä blogia sillä asenteella, tai ylipäätään kirjoittamisessa pitää sen periaatteen, että ensin puhdistetaan mieli. Sen jälkeen jos jaksaa niin kirjoittaa. Nyt ei jaksa enempää. 20min lounaasta ja ootan jo nyt milloin seuraava zazen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti