keskiviikko 10. kesäkuuta 2020

Really obsessed

Onks pelkkä oluen juonti kliseé?
Liquid edge & uncharming mindfulness

Ootsä varma et... tai no en mä viitti sanoa sitä. Ei se kuulu mulle et millanen suhde sulla on muihin ihmisiin, tai miten vittumaiseks sä koet että sun pitää muuttua että he kuuntelevat sinua. 

Jonka sijaisena sä ilmeisesti olit. Ja
Pienikin liike haittaa zazenin onnistumista. Huomasin sen yö-session aikana. 

Mitä järkeä sun on sanoa tollasia asioita kun se message ei mee läpi sillä tavalla, mitä sä siltä oppilaalta edellytät?
Tää ei ole selitys millaista on olla psykoosissa. Tää on selitys millaista on JOOGATA ja olla psykoosissa. Ja vastaus annetakoon heti. Wild (:

Tiedätsä sun pitää vain antaa mulle tilaisuus kertoa miten mä näen asiat. Ja siis minä näen omasta tilanteesta enemmän asioita kuin sinä. En ehkä tiedä enemmän tai ole tietoisempi todellisuudesta. Mutta sekö on kriteerisi tutustua toisiin?

"Vain olemassaolostaan tietämättömät tapaukset otan lähelleni, heitä on niin helppo kontrolloida."
Tuo on ego-dominointia ja este knowledgelle. Power over others. Power

Why can't you take karma seriously? Because you can't feel the bite of it - the bite of fear.

Mä oon niin paskana etten mä enää pysty edes odottamaan Jumalaa. Tää pitkään jatkunut vähä-unisuus on vaan murentanu mun menneisyyden. En toimi niin paljon menneisyydestä käsin, koska sitä ei ole - ei muistoissa, ei missään. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti