torstai 4. kesäkuuta 2020

rakas salainen päiväkirja...

Circumstances arise. Just wanna show you my notes from my previous drinking session...

30.5 This is an indoor activity
My own mind is my own business
Sun mieli menee aivan pilalle. Se kapasiteetti kohdata tunteita.
ei vittu tää alkoholi saatana 666 tää on lääke minulle.
Compiled by Ace Ventura
Mä en uskalla saatana 666 edes polttaa jointtii

Mut se on, oikeesti. Helvetti
Miks sä kuvittelet
Et kaikki
On niin
Itsestään selvää. 

31.5 (taukopäivä) mä sekosin jotenkin niin pahasti, etten itsekään tajua sitä. 

1.6.2020 Se on ainoa vakuutus, jonka pystyn sulle myymään falsetissa
This country is like an pacification frontier
Sit joinain päivinä sä ehkä uskot (vähän) liikaa. Tai sun mielikuvitus on RIOT-modessa. 

Mä heräsin, mut mullon viel silmät kiinni. 
It will give you thoughts,,,,,,,,, that you can't accept. 
Josset sä uskalla syödä.  .  6,45

Voi olla että mimimi
On täällä muitakin juttuja, mitä mä en tajuu
Se hetki, kun 1-2
3,40
   My heart is breaking

2.6.2020 This woman power
the visions of color
Älä selitä
everybody has a chance to live

I exist on welfare of others

3.6 
It comes on so fast
Te ootte saatana pelkureita.
Tää on tuhansien murheellisten laulujen maa

(Siihen loppu juominen.. 4.6 vain söin, luin, kuuntelin Perttu Häkkistä ja katsoin Yle Areenaa. En edes käynyt ulkona)

5.6 Vaikka toistan mantraa mielessäni, niin sanoja tulee silti. Hynää, urpo..
Ja vaikka pelaan pasianssia google pelit sovelluksessa, niin sanoja tulee silti. Johan, myös seiska, korisee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti