lauantai 23. toukokuuta 2020

SHOW ME! SHOW ME!!

Valmistaudutaan ryyppäämään
Mikä siinä sunnuntaissa nyt on niin erityistä? Huomenna tulee 300e ja se on perjantai... 

Sä oot venyttänyt tätä tarpeeksi. Tee nyt vain se mitä sä kuvittelet velvollisuudeksesi. Eli juo

When. That shit hits. It's really goodbye to your ego.

Ryyppääminen ohi
Törmäät pian korkeampiin voimiin
Hän keittelee kalaa.
Esittelet ehkä tilapäisesti välineet.
Itse autan. 
Mutta missä henki on. Ohhoh
Dj Leka
Will you love my last audition
5 minuuttia meni jo.

Yöt ovat hikisiä
Muuten olemme reservivaltiossa
Mä saan Tenrianin Big-Bang theoryn. He was kicked by the analyst
Se homma mihin tehdään se lepohomma-raportti

TechnBert. HashDazh
... Jos Tuomas-Maria olisi ollut Kiina
Niillä ei ole merkitystä niillä vandaaleilla
Yrittää ottaa mieleen, et se haluaa tehdä yhteistyötä

Mieti, olen niin säälittävä etten pysty tekemään mitään muuta kuin tamasista itsekuria. Hoen itselleni ettei ole mitään minää ja iltapuuron aikana vain lisään egon defenssejä koska en uskalla kohdata tosiasiaa että tulen kuolemaan. 

"No siinä tapauksessa minä lähetän minun seitsemännen miehen."

Veressä tanssiminen
Miksei me saatu sitä kirjettä?
Kuminoivien puuosien
Tossu-Teijon

Istuin zazenissa tarpeeksi kauan, että oikeastaan hetkeksi unohdin että istun. 

_intentio_tämä on hyödyllistä kaikille 
//jos mä teen tän, otan aineita? ^mutta mitä hyötyä siitä oikeesti oli?^ 
Boundary dissolution tähän hetkeen. En voi kyllä sanoa että oli mukavaa. 

Miltä susta tuntuu ottaa vastuuta? Sit se tuleekin ihan odottamattomasta suunnasta.
Ne tuntuu niin hyvält. Tekee katkaisuja, ratkaisuja
Siinä ei ole mitään järkeä kuitenkaan. (Joku saattaisi kutsua sitä Jumalaksi)
Se tienpätkä. Mä olin vaan niin uskomattoman hyvissä töpseleissä.. 
Rakastaksä sitä vai rakastaakse sua?? Tositaiteen perusteella

Et saa päästä kenenkään lähelle siinä tilassa..
Moraali loppuu?
Jos ongelma on näköinen, pikkusimppa pääsee..karkuun?

Jonkun täytyy nähdä läpi persukoiden rakkuloiden
Kasvostus ja säätely: Mikkelin puisto

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti