keskiviikko 13. toukokuuta 2020

Alkoholin Orja osa 5

Mä en jossain vaiheessa vaan tajunnut, etten mä pysty olemaan kahta viikkoa ilman. Nyt on viides päivä edellisestä putkesta. 
En jotenkin saa sellaista vaihdetta silmään, että nyt täytyy alkaa totutella pois tästä. Instead mä meen vaan lujempaa kohti uutta putkea, siitä selviämistä ja taas uutta putkea. Jossain vaiheessa, ehkä pari vuotta sitten meni joku 3 vkoa helpohkosti ilman, kun ei ollut rahaa. Silloin tosin en tehnyt zazenia mutta MediYogaa toisinaan. Niissä on aika iso ero koska zazenia jaksaa tehdä jopa 2h päivässä plus mantran toistamista. MediYogan jaksaa vain kerran päivässä ja se on 40min. 

Mun silmät on jotenkin vain sokeet sille mitä mulle tapahtuu. Ihan kuin olisin menettänyt osan järjestäni... 

Katso myös osa 2. Uskon että se on tosi hyvä.
https://mercurial-blonde.blogspot.com/2019/07/alkoholin-orja-b.html

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti