sunnuntai 10. toukokuuta 2020

Hallitse & hajoita

Nistit aiheutti mun kommenttien kautta sun katsojalukujen putoamisen
Siis miksi minulla on tuollainen mielikuvitus?
-Reefer, ihan sama, parempi

Tää ittensä vaihtaminen muihin näyttäis olevan ainoo keino olla onnellinen. En jaksa perustella. Psykoottinen häiriö - tavallinen egon itsestään olemassa olevaan mielihyvään perustuva dopamiinitoiminta ylikiihdytetty alkoholilla. Nyt joogaa mistä seurasi ajatusten liikkuminen pois tamasgunasta siis puhdistautumista. Ei jaksa selittää. Riippuvuus vie voimat

If it looks like a duck... Then it probably is a duck. Mutta käytinkö mä tuota alkoholia että pääsisin takaisin jollekin perustasolle (kun en usko että on olemassa muutamia muitakin tietoisuuden tasoja)? Se olisi aika helvetin tyhmää ja vain lisäisi ongelmia. En tosin osaa perustella miksi vain ongelmia ja miksei jotain hyötyäkin? Esim. Mielikuvitus nosti sillan. 

Siis miksen mä pysty antautumaan tässä sattva-gunassa? Miks mun pitää olla tamaksessa että koen etten ole mitään / ja sitten vasta antautua... Outoa ihan kuin olisin kroonisesti tamasinen eikä mitkään lääkkeet tai harjoitukset pysty saamaan mua nöyrtymään sattvassa. 

En tajua mun mielen dynamiikkaa yhtään vaikka olen ihan jatkuvasti sen kimpussa. Josset sä pysty olemaan ilman alkoholia se ei ole enää ongelma, siitä on tullut hidaste. "Mua ärsyttää"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti