perjantai 6. maaliskuuta 2020

Tappoasento ja egon keinotekoiset rajat

Ei se johdu siitä että olen alistunut mun kohtaloon. Mä yritän kai alkoholilla sammuttaa tämän egon, joka ajattelee kaiken älyllä. Toisin sanoen minulla on kiusallinen ego-ongelma. 
Se raja joka täytyy ylittää omassa ajattelussa on kyllä epäilläkseni hyvinkin hienojakoinen. Luulen että se tapahtui äsken. Kello 1.25 lauantaina 7.3.2020. 

Olin taas ma-to radalla. Perjantai meni ihan ok mutta sama unettomuusongelma juomisen jälkeisinä päivinä. Makasin vain hiljaa sängyssä ja yhtäkkiä se egon raja jotenkin häipyi hetkeksi. Liukeni ikään kuin huomaamatta ja kuulin tuon "Ei se johdu siitä, että olen alistunut mun kohtaloon." 

Jokuhan saattaisi luulla että on egoton koska kuvittelee niin voimakkaasti alistuneensa kohtaloon. Saatoin nimittäin olla tuossa harhassa tänään. Ja oli tässä päivässä varmaan muutakin harhaisuutta, kuten pettymys omaan itseen. Se oli hyvin epämiellyttävä tunne, ja vaikka se kesti suhteellisen lyhyen aikaa niin näin myöhemmin koen, että se piti päästää alitajunnasta tekemään tuhoaan. 

Enkä nyt olisi kovin varma että olen jossain mielen tilapäisessä kirkkaudessa. Vieroitusoirehan tämä unettomuus on. Korvissakin piippaa. Join korin pirkkaa, puolen litran minttuviinan ja kaksi 0,7 kossua. Se hikoilu on tosi ärsyttävää kun se alkaa just ennen kuin keho alkaa rauhoittumaan. Ja on minulla muitakin vieroitusoireita -- käsien tärinää, minä-tunteen pirstaloitumista aistikohteisiin takertumisen sekamelskaan, negatiiviset tunteet kuten masennus ja psykoosi. 

Opetetaan venyä
I will fucking kill you
Taidan mä olla keskellä
You know what? This could be any type of karma. Try to surrender when you eat and also after it. 
Älä pidä sitä siinä vieressä niin että se häiritsee koko ajan. (Älypuhelin yöllä)
Mistä mä oon saanut tuollaisen mäihän?
Namu-hoito, siirrä tähän, 
Höpöttää, tosi vähän, ai vittu 
Ketä sä etit? 
Hän ei voinut enää. Hän ei voinut enää
Don't stop it from coming
Jo, det är där som det händer
Nyt lennetään siniseen savusalonkiin
Vähän myötätuntoo sun äidillekin.. Siihen voit istuu
Ihan käsittämätön sylkijä
Pilveä ja seksiä sen kanssa
Tappoasentoon



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti