tiistai 26. marraskuuta 2019

"saan luvan" olla luova(:

Poltin aika miedon annoksen, siinä taisi olla vain 10% kukintoa. Vähän aikaa mennyt enkä ole oikein päättänyt oliko se hyvä vai huono. Saa nähdä paljon tämä tästä nousee. 
Tää rauhoittaa mua aika hyvin, mutta samaan aikaan tuntuu että oon keskittymässä johonkin. Äsken tuli se huono omatunto tjms siitä, että on polttanut. Ehkä tässä on just sopivasti nostetta. Toisaalta nyt karttui taas toleranssi. Jotenkin tuntuu etten ollenkaan tajuu miten oikein kirjoittelen tätä tänne. 
Pitääkö mun oikeesti käyttää sitä alkoholia? Mun on kyl pakko sanoa, että vaikka seuraan psykedeelistä skeneä lähes päivittäin, niin cannabiksen implikaatiot ovat melkoiset. Nyt kun vertaan omaa mieltäni selvinpäin ja mielentilaan johon tulen kun kosken tähän..
Tähän aineeseen niin tuntuu ajoittain, että olen tulossa hulluksi. Tuntuu myös että se on pyhä kannabis. Mutta mitä se alkoholi tälle asialle tekee? 
Resettaako se mun tunne-elämän johonkin varhaisemmalle tasolle..! Se riski jonka oon ottanut alkoholin kanssa ei ole kyllä kannattanut. Klo 1620. 
En osaa ylipäätänsä ottaa riskejä. Jos mulla on joku murrosiän trauma, joka estää mua kasvamasta oikeesti aikuiseksi. Se voisi olla tosi huono asia. Sen ryboomisen pitäisi kyllä loppua, en vain näe sen loppua. Mun pitäisi ymmärtää miten tuskallinen on kuolema. 
Onko minulla strategioita selviytyä tästä kuolemanpelosta, jotka saattavat pidentää minun ikääni? Vai onko minulla vain strategioita lyhentää sitä? En edes muista miten pahoi krapuloita minulla on. Tai kyllä mä sen muistan jotenkin ja satunnaisesti kun olen selvinpäin. 

Nyt mulla on taas se etten uskalla lopettaa kirjoittamasta. Avaan siis uuden tiedoston ja postaan tämän..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti