tiistai 26. marraskuuta 2019

muistelisit bajautuksisasi

Jos nyt pyytäis mua joku jutustelee, niin se voisi olla aikaa rankkaa ja ehkä vaikeeta. Ehkä olen vain liian yksinäinen, mutta ehkä en ole tullut huomanneeksi tällaisia ajatuksia päässäni. Brad Warner sanoi mun ajatukset ovat vain minun ajatuksiani. 

Voihan se olla, emmä tiiä. Minulla meni jo Torniossa aika oudosti. Voisi olla vanhana aika vaikeaa tuhota elämä viinalla. Nuorempana se oli paljon helpompi, ei koskaan tiedä mitä elämä vielä tuo tullessaan. 

Seppo Tanhua kyllä tsemppaa ihmisiä aika hyvin. Vaikka minulla onkin selvinpäin aika outo suhde häneen. Aika vaikea kuvitella joku Ayahuasca seremonia. Ihan mahdotonta, oon selvinkinpäin aika hyvä kuvittelija. En vain tajua mistä se kaikki negatiivisuus tuota kannabista kohtaan tulee, enkä mistä muualta kuin omasta päästä se positiivisuus alkoholille ilmeneis muka? 
Onhan minulla selvinkinpäin koko ajan ihan kauhean mukava olo. Alkoiko jo omatunto kolkuttaa, että on polttanut hieman kannabista? Jollain ihmisellä voi olla kauheat kivut siitä, ettei ole polttanut. 

Auttaahan tämä tavallaan mun selvinpäin olemiseen, koska kun en mene känniin enkä haittaa kehoani alkoholilla. Vai pitäiskö lukea Taming the Kundalini ja katsoa tietäisivätköhän ne mitään mun mielentilasta? Joskus tulee mieleen että pelkkä thc on vähän kuin kolmasosa LSD:stä. Onneksi tietoisuus psykedeeleistä on kasvanut. En ikinä uskaltaisi ottaa LSD:tä melkein missään settingissä. Miksi ajatukseni ovat niin kielteisiä sitä asiaa kohtaan, että melkein sanon "En (ottais LSD:tä) ellei jossain tilanteessa olisi pakko." Periaattees pitäis toivoa etten törmää siihen kännissä.

Kun mä tuun vanhemmaksi niin oivaltaminen on paljon hitaampaa. Olisi pitänyt nuorena olla oivaltaja, että asiat menisivät nyt hyvin. Mutta pelkäsin oivaltaa... Olin liian herkkä ja imin itseeni kielteisyyttä oivaltamista kohtaan. Jotain turhaa kielteisyyttä, josta en ole edes tietoinen kun olen selvinpäin. Paljonkohan tietoisuus psykedeeleistä on kasvanut? Voikohan tätä bajautusta kokeilla vielä vanhana?
Välillä tästä tulee sellainen olo että olenkohan tehnyt tämän aiemmin, tämän kysymyksiä on hyviä ja niitä on enemmän, kuin vastauksia? 
Joskus osaan jopa kirjoittaa. Pitäisi harjoitella enemmän, ottaa harjoitukseksi, että kirjoittaa säännöllisesti itselleni tätä alkoholisti-blogia...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti