maanantai 11. marraskuuta 2019

blogger

Tää on se kaikista pahin boundary. Kuolema
Mä en pysty selvästi järkeilemään - ja tää on se mielentila missä mun pitäis pystyy pysymään. 
Ei hitto tää thc vaan nousee ja nousee. Pitäis lähtee ulos. Aurinko on just noussut.
Ei vittu toi oikeesti tjuahti päähän. Toi "mä kuitenkin pelkäsin tärkeit juttui", on tän koko tripin avainsana. Ja se oli täs koko ajan. Parina pienenä Hatsina. 
Röky-proosaa. Ei alkoholis muuta vikaa oo, kuin että hän poistaa turhat. Vai oonksmä jotenkin täydellistänyt proosankin. Ja se on ton jätkän arvo.

Mä oon aivan hirveessä alkoholipsykoosissa. Ja mä poltin pilveä ja se sai tän koko haaskan uppoamaan johonkin syyhkyni-qin prosessiin. 
Ei ne pysty lääkitsemään mua mitenkään. Niitten pitäis määrätä mdma:ta ja sen mä oon sanonu Riinalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti