tiistai 26. marraskuuta 2019

mokaillut elämässä

Miksi haluan vain kuluttaa alkoholia? Onko sellaista mahdollisuutta että jos päätän lopettaa kuluttamisen, pystyisin vähentämään juomista? 
Millaisia tunteita olen oppinut itsessäni hyväksymään? Olenko parantunut sen voimasta.. Luulisin että olen. Mutta mun känniset elämänohjeet ovat ankeita. 

Kannabiksen vaikutukset ovat harmonisoivat. Joskus ne ovat kyllä olleet pelottavat, varsinkin silloin kun tuntui että nousut vain jatkuvat ja jatkuvat. Nykyään tajuan selvinpäin yhä vähemmän ja vähemmän. Se alkoholi on saanut minusta ihan hirveän yliotteen. Mitä mun mieli tarvitsee, että se pysyy terveenä? Irrottautumista alkoholista. Sitä se tarvitsee, ei hikoilua ja unettomuutta sekä ylistimulaatiota. Varsinkin kun se stimulaatio ei vaikuta toisen tai kolmannen päivän jälkeen. Oon vain unohtanut sen miten haitallista se alkoholi on minulle. 

Btw nuorilla näyttää olevan virtaa vielä puoli kuudelta illallakin. Itsellä ei kyllä ole tuon alkoholin johdosta paljon yhtään virtaa enää iltaisin. En pysty edes kuvitella miten joku jaksaa painaa jotain yhdeksästä viiteen päivää ja on vasta nyt eli 1738 tullut kotiin töistä. Siihen päälle perhe ja siihen kuuluvat velvollisuudet. Olinksmä vain jotenkin nihkee jätkä..kun ? 

Farmorin kutomien villasukkien tunto on tosi mahtava. Mitä jos olen jotenkin mokaillut koko elämäni enkä ole siten päässyt yhtään eteenpäin? Että tää oli mun kohtalo.. Istua yksin ja kirjoittaa tällaista itselleen kun pelkää todellisuttaa niin paljon...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti