maanantai 8. heinäkuuta 2019

Visionary beauty

Mitä se tarkoittaa, se jos mei vielä tiedetä tulevaisuutta? Tarkoittaako se kipua? 

Mitä muuta se mun osalta tarkoittaa kuin kipua jota mun ei ainakaan tarvitse kokea muualla. Ajattele miltä.tintinistä tuntuis ku se kirjoittaa.tätä laituri 39:stä. Visinonary beauty. Can it save me from anything? I feel so, but I also spend time --- maybe it has moved altogeher. 

Can you even believe me being a more sick guy than this?
I don't want to break any boundaries when I am sober. And I know something about getting older. 
Maybe I don't know what pain is. 

Cause I just have somehow completely changed the way I'm simply relating to pain. 

I also think I am going crazy. That I must ask important questions... of who defines my future? 

Ei hitto nää thc-nousut on välil vaikeita jotenkin tajuta. Ja mua jää se jämään hämään mitä mä oikeesti tarkoitin tällä kaikella. En juo esim kahvia...

Kuinka moni ihminen on pystynyt bio-feedbacking kautta optimoimaan parhaat käytettävä huumeet. Aika moni. Koko huumekysymys on pelkkää saastaa jota en viitti häiritä. En ainakaan muitten mielipiteillä..
Koska siitä tässä on kyse. Miten sä määrittelet sun mielipiteen? Ja varsinki ku tää kaikki tuottaa vaivaa..

Enkö haluaisi kokea yhtään vaivaa? Muista ihmisistä, vai mistä? Alkoholista! 

Se lyhentää sun elämää. Mähän näin kahdessa unessa Maj-Liksen puhuvan mulle. 
Tää meiän konsensus on muuttunut sellaseksi ettei sitä voi päivittää. VAIHDETAANKO KONSENSUS 

Ei vaihdeta! Olipa draamaa. Mä en pysty keskittyy jossen mä oo pilves. Haluutko ehkä tuntee jotain myötätuntoo mua kohtaan? Mä en oo ees varma mitä myötätunto on. Miten mä voisin olla siitä mitenkään varma. Tää on ajattelijoitten maa tää. Tää jossa yhteiskunta on mahdollisimman anarkistinen. 

Mä oikeesti pelkään tätä mun elämää. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti