keskiviikko 31. heinäkuuta 2019

My blog

Tää on ihan normaali trippi. Mun ajatukset vaan on erilaisii kuin normaalisti. 

Tuntuu kuin mulla ois skitsofrenia, mutta oon totutellut tähän niin että pystyn kirjoittamaan samalla. 

Mun luovuus ei tuu ollenkaan esiin ilman tätä. Tästäkin blogista on kehittynyny sellainen et unohdin mitä mun piti sanoa. Eiks se oo merkki siitä että on AIKA tahattoman tujuissa paukuissa. Tästä blogista on tullut trippireportti mun mielennterveysongelmiin. 

Availen täällä keloja jotka liittyy mun psykoosisairauteen. Ja uskallan polttaa pilveä enkä enää pelkää jos vaik sattuis paniikki nykäsemään hihasta. En vain uskalla käydä täällä 'vain' kirjoittelemassa. En uskalla juoda enää yhtään. Se on muuttanut mun persoonallisuutta tavalla jota en itse huomaa. 

Mut kuitenki a capellana, mitä tahansa se tarkoittaa. Mulla sirisee jännästi päässä mut se varmaan loppuu kun ei ole enää nousujohteisessa thc nousussa. 

Toi muute tarkoitti että oon oikees elämäs lähes mykkä. Mun aivothan saattaa olla ihan miten tahansa huonos kunnos mutten vaa suostu myöntämään sitä itselleni. Oon ollu 10 päivää selvinpäin ja testaillut istuma-asanaa. Kädet tärisee jotenkin oudosti. Mitä jos mä oon alkanut ryyppäämään mun maksaa paskaksi enkä mä oon huomannut sitä?

Niin kuin sanoin, aikamoisii pelkotiloja. Mitä jos mä en pysty koskaa vähentämään sitä ryyppäämistä ku se on tähänki asti vain kasvanu. En tajuu miten helposti jäin alkoholiin koukkuun. Nytkin tuntuu ettei maksa oo ihan kunnossa. Olis hyvä testauttaa se, on nimittäin niin paljon toleranssia tohon viinaan. 

Nää mun selitykset täällä blogissa on alkanut kääntyä enemmän vain mun alkoholiongelman kelaamiselle. Onkohan tämä järkevää kirjoittaa nettiin? Ennen pajoissa oli kyl tosi paljon nuorisoa ulkona. Eiku en osaa yhtään kirjoittaa. Jos tää postaus nyt on about my blog niin this is what it is about. Mut paljon vähemmässä mittakaavassa mitä se ihmisen elämä vois oikeesti olla. Eikä tällaista tykistystä. 

Tää on nimittäin tripillä kirjoitettua matskua, sillähän mä aloitin. Mut se mitä mä yritän tehä selväks on et tän ja sen mikä.on tavallisesti.ero on huima, kun se täysin tavallinen on poissa kuviosta. Tai yhtälöstä. Voihan tää olla matemaattista kirjoittamisen käyttöä. Enhän mä voi sitä tietää. Mutten pysty selvin päin kuvailemaan näin outoa aistidataa about this universe. 

Keksin, hyvä konteksti jos et tajuu mitä yritän sanoa on about the universe. #AboutTheUniverse

Mitä me voidaan tietää? Entä jos tuntuis että se missä menee raja on hävinnyt kokonaan ja hetkellisesti tässä. Could be about mun urani maailmankaikkeuden tutkijana. 

Oon vaan tullut niin kummallisiin tiloihin ettei näitä.jotenkin. pysty selittämään selvinpäin. Ja selvinpäin sais tän kirjoittamisen hallintaan. Mitä jos mä oon nähny KidAdultteja? Ois jossain vaiheessa jännä saada kommentteja siitä miten terveydenhuollon ammattilaisen tulisi tässä mun kuviossa toimia mua kohtaan. (jonkun ihan toisen mielestä)

Mut motoriset taidotkin on alkanu vähentyy. Ärsyttää vain kirjoittaa tällaisessa asennossa. Mut tää on ihan hyvä asento. Mitkä on rajoja jotka mä pystyn kokien sitä ~ihan tavallista~ poistamaan? Raja rakkaudelle - eikö ollut hienosti sanottu? Mitä jos se oonkin mä joka oon pudonnut täältä pilvestä?

Kannabis on psykedeelinen päihde jos oppii käyttämään sitä sellaisena. Jos jaksan selitän joskus miten mun marin käyttö on mennyt. Koska sitä pitää osata arvostaa. En usko että oisin ihmisenä mitään, ellen ois äsken polttanu kolmea hatsia. Ja tarkoitan sitä huonouden luonteenlaadun olemassaolo. On myös ihmisiä joilla on huono luonteenlaatu. Eiks toi oo tabu mitä ei ois koskaan pystytty rikkomaan ilman kannabista? Osaanko ennustaa... enkö usko itseeni selvinpäin? vai enkö ole lukenut tarpeeksi kirjoja? Tarkoitan tässä pikemminkin jonkin itse kokemani luonteen huonouden luonteenlaadun. Mutten uskalla kokea sitä ilman kannabista. Sehän on vain osa minua..

Poistaatko tää vain niin paljon kipuja kuin uskaltaa tuntea? Uskallatako tuntea kipuja kehossasi? Ja kuunnella niitä ja aloittaa paranemisprosessisi. Eiks oo ajoittain aika häröä tekstiä? Entä jos tää on ihmiskunnan lopullinen tahto. Että mä saisin edes joskus rikkoa rajoja. Käyn kävelyllä vähän funtsimassa juttuja. Tää oli loppu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti