keskiviikko 3. heinäkuuta 2019

Mental functions

Mä kirjoitan ehkä mieluummin jotain uutta. 
Just write. Something. Whatever thing!

Tell how crazy your neighbours are... I'm pretty crazy myself! It's called anarchy. It's mental anarchy and what if I said it would be true to make another 
Later
Spliff
Just to see those 3D patterns again. I can't take high doses of thc - it makes my world go nuts!
But I want to feel relaxed.

En minä tästä ainakaan vanhene...
I'm afraid of my future! So stop drinking! 
I feel relaxed!
Jos vaan jotenkin olis oppinut olemaan juomatta ajoissa - enkä vieläkään osaa vaikka olen pilvessä.
Pitäiskö syödä jotain? "No en mä tiedä mitä se auttaa kun mä en pysty lopettamaa."
-kännis ei tarvii pelätä tulevaisuutta.

Onks tää vaan sitä että mun elämä on mukamas niin tyhjää?

Oonkohan mä nyt ymmärtänyt tän ryyppäämisen vaarallisuuden ihan oikein?
Television ? I over-consume it. No-one knows about it. It's just what I do.
Mä oon niin tyhmä ettei mun päähän vaan mee mitään!!
Enkä mä muista niitä 3d visuaaleja...
Miks sä haluut olla yksi niistä, miksi sä haluaisit olla kuollu//mikset sä vain haluis olla kuollut?
I can still see the 2d visual hallucinations and it's over 3 hrs since I smoked

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti