keskiviikko 31. heinäkuuta 2019

En ole huippumalli

Pystynköhän edes lukemaan mitään faktakirjoja? Mitä jos se tosiaan olen minä joka on jäänyt kehityksestä jälkeen? Yritän selittää sitä millaista se o ku mie oon selvänä. Äsken kävelin puoli tuntia, se kirkasti ajatuksia. En vain jaksa selittää niitä. 

Kyllä mua pelottaa tää tila aika paljon. Nousut on ehkä ohi mut vois jatkaa kirjoittamista. Kello 5.55

Miten mä oikein tajuan tän maailman? No en mä siihen kertaan kuole. Oon nimittäin aikeissa käydä alkoholiostoksilla. Saako tämän kuulostamaan mitenkään jännältä? 

Ehkei minulla ole aikaa kirjoittaakaan jossei sinulla ole aikaa lukea. Ällistyttää vain ihmisten saavutukset. Ite en ole mitenkään saavuttajan luonteinen. Mitä jos kuitenkin dokaan ja se huonontaa mun kokonaistilaa??

En jotenkin saa saavuttamisesta enää mitään kiksejä. Voi kuulostaa uskomattomalta. Siks varmaan dokaankin...

Onko huonoa tekstiä!? Sensation jonka camillalackberg saa aikaan lukijalle on ihana. No kyl mä tosta sain jonkinlaiset kicksit. 
Pitäisi löytää omalle ulkonäöllekin joku standardi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti