keskiviikko 31. heinäkuuta 2019

Hidas pää mutta

Mieti sitä fiilistä joka sulla on kun sä oot saanut sen alkoholiriippuvuuden toteutettua? Onko yhtään kivempi fiilis isää kohtaan? Se vois olla hyvä testi. Oon ollut kahdesta asti hereillä. Mun aivot on paremmassa tasapainossa. kello 6.48

Pystyykö tasapinoinen ihminen juomaan ilman että menee epätasapainoon? Mitä jos mä vain mielenosoituksellisesti juon. Olisiko vähän turhaa (pilata terveyttään) vai oisko se miekkari turhuuden kokemiselle? Juoda mielenosoituksellisesti. 

Mua jännittää aika paljon lähteä juomaan. Entä jossen olekaan koukussa mutta haluan vain viettää eloni näin? Tässä pitää käydä ensin pakasteita ostamassa. Ajattele jossei olisi mitään ruokaa eikä mahdollisuutta käydä ostamassa. Ajattele paljon se heikentäis mua..

Pelaan Fallout Shelteriä androidilla. Osaanko varoa taitamatonta puhetta on yksi asia jonka siinä pelissä voi oppia. Sanoin aikaisemmassa postauksessa jotain että tuntuu kuin olisi mykkä. Tarkoitin etten osaa käyttää puhetta taitavasti. Pidän muutenkin puhetta selvinpäin minimissään. Ehkä sekin on taito jonka voi oppia eikä sen tuloksia osaa ennakoida. Sain hirveän jäljen edellisestä psykoosipoliklinkalla käynnistäni. Siinä ikään kuin minuun olisi tarttunut turhan puheen viirus tjms.. ei pitäisi puhua mutta pajoissa on helppo kirjoittaa kun luovuus tulee esiin. Sittenhän on eri asia osaako valita sanansa oikein. Senkään tuloksia ei ehkä voi ollenkaan osata ennakoida. Mutta kumpi tulee ensin, control of tongue vaiko choice of words. Sanojen valitsemistakin saa oppia Fallout Shelterissä. Pitää vain edetä tarpeeksi pitkälle, että pääsee Questien eli Seikkalilujen sisällä dialogiin muiden henkilöiden (tai zombien) kanssa. Yök! Miksi piti just olla zombeja (:

Mun piti kirjoitaa siitä mitä mulle on tapahtunut siinä mielessä etten enää jotenkin vain jaksa tavoitella kicksejä. Ehkä oon vain rauhoittunut tässä vuosien aikana kun nuoruus on takanapäin.

Olisi tosin tervettä aina joskus ehkä kerran päivässä saada kicksejä jostain suorituksesta. Mitä mä oikein teen jos minulta häviää mielihyvän kokeminen? Jossen selvinpäin jaksa ponnistella että saisin mielihyvän kokemuksia, niin sittenhän minä teen sen aineella. 

Käytän alkoholia.. eikö se ole jo selvää että se tuhoaa? Kuulostanko muka yhtään vakuuttavalta? Ajattele miten kova kiire minulla olisi kauppaan jos en olisi polttanut. 

THC on niin paljon parempi päihde. Tuntuu ettei tarvii suorittaa mitään, tosin selvänäkin koen välillä sitä. on monia muitakin syitä miksi terve ihminen hyötyy alkoholin vaihtamisesta THC:hen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti