sunnuntai 1. joulukuuta 2019

Masennunko?

Ei ois pitänyt alkaa juomaan sitä kahvia taas. Kerran uimahallin saunassa jne. olin kahvipäissäni ja puhuin kai ohi suuni. Kerroin jotain havainnoistani. Enkä ehkä olisi halunnut. Mutta yritin olla cool vaikken ollut cool. Olenko jotenkin negatiivisempi kuin yleensä? 

Mutta mun keho signaloi pahaa tuosta alkoholista. Hyväksynkö selvinpäin ne signaalit? Vai pitäiskö vain jatkaa mantran toistamista kun olen juonut muutaman päivän? En usko että tulee olemaan helppoa. Tuntuu maksan kohdalla jotain kipuja ja tänään tuntui palleassa kummalliselta kävelylenkin alussa. Oli siis sunnuntaikävely ja aika luova mielentila. Nuorena tykkäsin enemmän musiikista. Ehkä silloin osasin olla enemmän hetkessä. 

Unohdin jo että tavallaan mun pitäisi pyrkiä noudattamaan sääntöjä. Mutta olen aika väsynyt tälläkin hetkellä. Yrittääkö tuo kannabis jotenkin suojella itseäni itseltäni?? Etten vain nyt alkais taas käyttämään kahvia. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti