lauantai 14. joulukuuta 2019

Kirjastopäivä

Mulla on taas plörölöhti murtsailu mennyttä
Kaappari saapan ja iaparen työpareista.
2001 ihan riittävästi. (Olisi voinut kiittää glögistä)

Miksen mä opi että se alkoholi on hermostomyrkky? En osaa etsiä apua mistään ja tilanne on erittäin vaikea. Kolmas päivä ilman ja vieroitusoireet aikamoisen pahat. Saanko koskaan elämääni hyvinvointia, joka tulee päihteettömyydestä? 

Nyt pelkään hermokipua, joka saattaa jäädä päälle. Joudunko leikkaukseen vain huolettomasti tehdyn injektion takia? 
Mulla on pikkuaivot menemässä tai jo mennyt rikki ja mä vain naureskelen asialle. Pohdin tänään aika paljon tuota vasurin hermosärkyä. Jossen olisi alkoholisti ja olisi tilalla jatkuva hermosärky, käyttäisinkö mieluusti thc:tä että "se on vedettävä." Saatan olla ihan oikealla polulla, mutten keksi mistä suunnasta sellainen tulisi. 
Ehkä siitä suunnasta että se on vakava asia, kun normielämä ei toimi ja nythän on tosiaan joulukuun puoliväli. 

Joskus pilvi saat mut astrologiikasta pitämään ja mietin lopuksi oliko tämä nyt ihan turha trippi kun sai peloissaan jotain tekstiä aikaiseksi.

Lisäki koki onnen. Mun on mahdotonta näyttää mun tunteita ilman alkoholia. Jos joku lukee tätä ja jos jossain on pieni nippi piilossa. kokeilis tätä thc:tä ja eläis todellisuudessa vähän aikaa. Niinpä, lue uudestaan ja mieti mitä on todellisuudessa eläminen ja jotkut tyypit tekee sitä. Ja istuu zazenia...

Mulla on kyl pakko olla erityinen suhde thc:n kanssa ja usein jotenkin erityinen meininki. En pysty ite olee sosiaalinen kannabiksen kanssa, mut välillä näen toden siinä että on kaksi eri tietä ja toinen on turmioon.. enkä mä ollu vain tarpeeksi viisas kun astuin kahdellisuuden tielle. Onkohan minusta vahingossa tullut satanisti? 
Tarkkailen joskus selvinpäin mielentilaa ja sieltä nousee tuollainen pelko. Että oon turhaan addiktoinu itteni alkoholiin. Minulla on joskus vaihtelevat mielentilat silloin kun olen selvinpäin ja ne vaihtelevat nopeasti. Oonkohan mä joskus tehny jotain oikein magiikan saralla?
Nyt minusta tuntuu että haluaisin takaisin siihen maailmaan mistä tehdään maagisia tekoja... Kaikki oli jotenkin vain niin maagista. Oonksmä vaan suojannu itteni alkoholilla ettei kukaan pääse näkemään miten mä ajatteln. Mistä mä tiedän miten muut on käyttäytyny täälläpäin missä asun? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti