perjantai 25. lokakuuta 2019

Tarvitsenko terapiaa?

Mä näen valitettavasti että nämä mun muistihäiriöt on vaarallisia. Dementia <--

Siinä missä mä oon mun ajatuksissa. 

Kuka näitä lukee? Kelaa kuinka riippuvainen olen näistä kaikista elektronisista laitteista. "Ehkä se on tää pimeys."

Muistan kyllä yhden lukiosyksyn, joka tuntui yhtä vaikealta. Tämä on hieman outo viesti. 

Olemme kuoleman edessä kuin lapsia. Mitä kaikkea sekin voi tarkoittaa? Enkö uskalla kohdata mitä sydän tuntee? Mitä menneisyys painaa? Olenko onnistunut luopumaan siitä turhasta mikä on turhaa...

Mieti miten paljon nopeempi tapa toi kommentointi on vaikuttaa maailmaan. Maailma todellakin on internetissä. En pysty tajuamaan kunnolla psykedeelisyyden vaikutusta tähän maailmaan. 

Mutta eikö se oisikin hirveetä, josset millään pystyisi vaikuttamaan sun maailmaasi? Pystyyköhän naapuri. Ja mitä on kohtalo? Kävin tänään aika pitkällä kävelyllä pitkästä aikaa on kiva vain kävellä! Kenenköhän elämään mä pystyn vaikuttamaan tällä? Kuuluu meditatiivinen kysymys suorittamisen hikipiinassa. 

Ois kandennu leikkaa ja liittää se hamppuforumin pitkä kysymys tänne. Se jonka lopuksi kysyin vielä maailmanpuusta ja jonka jälkeen menin astrofin maya olosuhdetulkintasivulle. Kuulen vähän ns. aivojen sisäisiä ääniä. Ne aiheuttaa intuition kanssa merkillisiä kombinaatioita tai sanoisiko synkronisiteetteja. 

Sain aika hyvän vaikutuksen tänään kun söin jo kolmelta illallisen ja poltin sätkästä jonkun maks 0.05grammaa. Ei näkyny poliisia vaikka kävin sillä kivalla kävelyllä. Näkyi ja kuului outo lauleskelija juna-asemalla. Minulla oli hyvin vaikeaa keskittyä omaan itseen. Onneksi he jättivät minut rauhaan. 

Näitä on kyllä ihan hauska kirjoitella itselleen. Nyt pessimisti sisälläni sanoo, että miksi edes kirjoittelet? No tämä tuntuu terapeuttiselta. Mieti miten kauan tää Galaxy s6 edge on toiminut. Varmaan yli neljä vuotta. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti