perjantai 9. elokuuta 2019

Hirvee thc nousu

Hirvee tilannne

Ei sen nyt näin paljon oikeesti ois tarvinnu nousta.

Kirjoitan tätä mun blogiin.

Kelaa jos mä petän sen jätkän. Enmä pelkää olla selvinpäin. 

Ekan kerran rento

Täähän on jotain ihan hirveetä viskomista. Sen tilalle vois tulla joku toinen...

Kelaa kuin noin yleisesti vois heittää tollasii läppii. Enhän mä osaa varoa mitään.ekan kerran tuli thc läpi tuolt kännin jostai ihan ihmeen salaisuudesta. Ja tässon menny vasta pari minuuttia.

Sä et oo yhtään miettinyt sun tulevaisuutta. Mä en oo yhtään oikeesti himas. Heh

Ihan vitun hyvä railroad of your thoughts että mikä oikeesti on tekemisen arvoista. 420

Ei mikään ihme että yritän hyvää kautta päästä eroon noista mun kamoista. Eli wc-pöntöstä kaikki alas...

Mulle on kehittyny tietty tole, etten tee sitä. Wendigo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti