tiistai 11. kesäkuuta 2019

Paljon vuokra?

Mitä jos joku alkaisi kysyy?
Opi yhdistämään pisteet, vastaisin.
Ja sanoisin et mä oon nero. Ollut jo aika kauan!
Luulisitko jonkun osaavan kyynel silmällään kääntää tätä Äiti Ammalle, et hei musta on tullut suuri. Onkohan sil ikävä mua?
En mä kyl usko et sieellä on mua ikävä.
Mähän oon sanonut, etten mä tajuu mistään mitään.
Ja mä sain sen opetuksen.
Sanoisn ite tosissani 531. Mä näyttäisin sille
Puolet ajasta on vaa kadonnut jonnekin. Mut mä en voi muistaa sitä selvinpäin. Se mahatma varmaan pelkäis et mä tahdon itsemurhata itseni. Ja naurais mulle hyvää hyvyyttään.
Enmä tajuu tästä sen paljoa enempää. Olenko zombie vastaisin...
Krhm. Tai sitten kysymykseesi vastattais noin. Ja toi oli se anarkia mistä mä.puhuin.
Ku se on totta. Myös selvinpäin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti