torstai 27. kesäkuuta 2019

Fourth dimension

Vai oisko se tapahtunut jollain toisella tavalla jossain toises tai toisenlaises todellisuudessa?
Reincarnation?
From drinking a glass of water?
Let's see if it has done anything good...
No mä katon sitä uutta päivää!
What happened?

No mä oon menettänyt uskon itseeni ihan kokonaan ja nyt just mä kirjoitan siitä. Mä meen kyl takas tv-maailmaan. Anteeksi
I'm trying to bring something back. Ihan kuin siinä olisi ollut neljä ulottuvuutta ja joku erilaisiin yhteyksiin kohonnutta synkronisiteettia.

Mun aivot vaan toimii niin hitaasti, kun psykedeelin vaikutuksessa olen. Näen enemmän synkronisiteettiä. Haluaisin tarkoituksen ! 
Haluaisin että AI kehittyisi ja siirtäisi meidät aivan uudenlaiseen aikakauteen. 

Mun on vaan keskityttävä siihen et pilvi estää mua juomasta. Ainakin vähän

En tunnista itteäni näis teksteis. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti