perjantai 4. tammikuuta 2019

That's why.

Minkä takia sä selität koko ajan itelles jostain aikaisemmin tehdystä käytännöllisestä ratkaisusta:"That's why"?

Kun mulle tulee tää tyhjä "Mitäs sitten" -tunne mun TÄYTYY KIRJOITTAA.

Ellen kirjoita asioita ylös niin elämässäni tapahtuvien muutosten nopeus on Syypää mun schizopherniaan tai deluusiohin tai rajojen häilyväisyyteen.

Jos multa vietäis pois sinun HÄNSYN (huomioon ottaminen) se tuntuis just siltä, miltä pitääkin tuntua. Tarkoitan että jonkun toisen tarve dominoida sua on suurempi, kuin sen kyky eli skill ottaa sut huomioon. Siltä musta tavallaan tuntuu kun ajattelen tämän P3:n henkilökuntaan kohdistuvia odotuksiani. Noei  mitä  mä  höpöttää ? Mä vain en tahdo käyttää sairaanhoitajan virkaetiikkaa heitä vastaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti