lauantai 10. elokuuta 2019

Jotain asiaa

Tahtoisin jo päästä liikkeelle. Eihän tästä kulttuurista voi tajuta mitään! Miksi minua pelottaa niin paljon myöntää itselleni, että tämä kulttuuri on oikeasti kummallinen ja tuhoan elimistöni alkoholilla? Eikö minua pelota yhtään se miten käyttäydyn? Oliskohan kaljanjuonti sittenkin fiksumpaa kuin viinanjuonti? Mitä jos kohtaloaan vastaan ei voi taistella? 

Pilvi saa minun kognitiiviset taidot palaamaan hetkeksi aikaa. Sillä tavalla tajuan että missä mennään. Aivoja ei pitäis mennä pilaamaan jollain psykoosia aiheuttavilla aineilla, eli alkoholilla. Minulla taitaa olla todella tylsää ja olen erittäin pahasti addiktoitunut alkoholiin. 20min niin kaupasta saa kolme keskiolutta. Siinä on loppupäiväksi minulle riittävä määrä. THC:kin voi aiheuttaa psykoottisen häiriön. Tekisi mieli lähteä sekkailemaan jonnekin, mutta tiskit pitäisi pestä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti